Sider

fredag den 5. december 2014

Fernisering d. 12. dec.

Pige med paraply

Fredag d. 12. dec. kl. 15-18 åbner dørene til "Ruder 11"'s udstilling i Jægergårdsgade 57, Frozen Sigurts Lounge - i Aarhus.

Her udstiller jeg et udpluk af mine illustrationer sammen med 10 dygtige kvinder. 
Vi er 11 forskellige typer og med samstillingen af vores værker, skabes en visuel kulisse, der repræsenterer forskellige tilgange, virkemidler og teknikker.

Et bredt udvalg af "illustrationen - det fortællende billede" vil være udstillet i Frozen Sigurts Lounge fra d. 12. dec. 2014 - d. 31. januar 2015.

Kig forbi, når du alligevel er i byen og nyde julelysene!

Nedenfor et udsnit af nogle af de illustrationer, jeg tager med mig til d. 12. dec.
Nogle er færdige - andre i proces...

I øvrigt - følg mig på instagram! helleblom
Her bliver jævnligt posted opdateringer af mine illustrationer;-)


Udsnit - pige med paraply


Udsnit - dreng med æg
Udsnit - dreng med struds
Illustration i proces




Ingen kommentarer:

Send en kommentar