Sider

torsdag den 8. januar 2015

Nyt år - ny illustration...

Fortabte sønner 04, blyant og gouache
En dejlig lang juleferie er veloverstået med masser af tid til familie, venner og gøremål i hjemmet, som har været udskudt alt for længe. 

Dog knap så meget tid til at illustrere - men idéerne har taget form i mine tanker, og det har kriblet i fingrene for at få blyanten i gang igen. Trods det bestemt ikke huer mig, når vækkeuret ringer kl. 6 om morgenen, og det er buldermørkt udenfor, har hverdagens indtog i denne uge, dog også betydet at jeg har fået mine "tegne-dage" igen.

Første illustration i år blev endnu en "Fortabte sønner" - baseret på podcast fra "ThirdEar". Jeg har svært ved at slippe strudsen, som er et fedt dyr at tegne!

Snart følger mere, da der skal produceres lidt til en udskiftning af illustrationer i Frozen Sigurts Lounge d. 16. januar... 

Med ønsket om et lykkebringende og illustrativt 2015!

Detalje

Detalje

Ingen kommentarer:

Send en kommentar